هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعزائى الاعضاء

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

ذكر
البلد : الشرقيه
المزاج : زى الفل

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالأحد ديسمبر 07, 2008 11:49 pm

ياريت يا جماعه بعد اذنكم تاخدو بالكم من حاجه لان كل الناس هنا بتعملها ومش واخده باله منها والمشكله ان الناس بتزيد فى حاجه زى كده

ياريت يا جماعه مش تهملو الحاجه دى لان بجد حاجه تحرق الدم

الحاجه دى يا جماعه كل واحد بيعملها وهو مش واخد باله منها المهم

يا جماعه الناس بتشتكى ليا كتير والله لان احنا مش مظبطين نفسنا فى اهم حاجه فى المنتدى وهى التعليق على المواضيع

يا جماعه ياريت اللى يرد على موضوع يرد بحاجه كويسه لان يا جماعه اللى معد الموضوع ده مش مستنى منك شكر وخلاص لا بيكون مستنى منك انك تقدره بكلام
الكلام ده بيكون حاجه اسمها تعليق
يعنى المفروض ان فى موضوع عاجبك المفروض انك تعلق عليه وتقوله رايك ايه فى الموضوع لان ده هيكون دافع يخليه يعد موضوع احسن من اللى قلبه ويجيب حجات حصريه ديما وحجات جديده ومهمه ومفيده لينا كلنا
فياريت يا جماعه ده طلب

ان اى حد يرد على موضوع يرد بحاجه كويسه
مش يرد بكلام ملوش لازمه لان انت كده معناها مش قريت الموضوع معناها انك عايز تكسب اكتر عدد من المساهمات كل واحد عايز المساهمه تزيد يخش يقول شكرا وخلاص

ياريت يا جماعه كله يخش على الموضوع يقراه لان فعلا لو قراه هيلاقى نفسه بيعلق على الموضوع بتعليق كويس ومش هيقول شكرا وخلاص

بجد يا جماعه حاجه تنرفز ان المعد للموضوع يكون بيختار مواضيع كويسه وحجات جميله يخش يلاقى مكتوب تحت مشكور

لا يا جماعه احنا عايزين حاجه كويسه فى التعليق عشان نلاقى حاجه كويسه ديما

وياريت يا جماعه مش تهملو الحاجه دى لانها بجد هى اللى هتخلى للموضوع معنى

شكرا يا جماعه اخوكم هيما
https://youth.gid3an.com
hisham

hisham

ذكر
البلد : الشرقية
المزاج : 100%

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالإثنين ديسمبر 08, 2008 12:13 am

تمااااااااااااااااام اوي يا عم ابراهيم وان شاء الله نكون عند حسن ظنك
hisham

hisham

ذكر

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالإثنين ديسمبر 08, 2008 10:35 pm

الموضوع ميستاهلش التجاهل ده يا جماعة بس بجد في اعضاء غير نشيطين كتير ممكن الادارة تتخد معاهم قراراتها
وده مش في مصلحة المنتدي والهدف والله مش افضل عضو ولا اكتر مساهمات
الهدف هو المنتدي يكون من احسن المنتديات وربنا معاكم كلكم
xX_GuiTaRa_Xx

xX_GuiTaRa_Xx

ذكر
البلد : Pyramids St.
المزاج : كابتشينو

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 2:05 am

مشكورررررررررررررررررررررررر يا هيما

هههههههههههههههههههههههههه على فكره انا نفسى ذهقت مافيش حاجه فى المنتدى بجد يا ابراهيم متزعلش كل فين وفين لما مواضيع كتيره بتنزل وبعدين يعتبر الى شايلين الموقع ده انا وهشام واسلام وانتا يا ابراهيم وبعدين انا بخاف اخد قرار ممكن يخليك انتا تزعل منى مع انه فى مصلحه المنتدى بس طبيعى يا ابراهيم تحط قرار التواصل فى الموقع يعنى مثلا واحد دخل من حوالى شهر ومدخلهاش تانى خلاص يتمسح اسمه لانه هوا ممكن يبقى واخد مكان مش هيكون قده يعنى بجد هشام واسلام وفرى مان ناس زى العسل وبتتعب بامانه هشان هوا البرنس يا ادمين انا وهشام على طول تدخل اى موضوع فى اى حته لازم تلاقى ردودى انا هوا
يعنى فيه ناس كتيير تبقى متمنيه ان يبقى عندها موقع عشان تعمل كل حاجه فيه وتظبطه واحنا يبقى عندنا موقع ومنعملش فيه حاجه يا جماعه لازم تفهمو ان الموقع ده مش بتاع ادمين ولا بتاعتى لا الموقع ده بتاعكو انتو احنا مش هانستفيد من ردودكو فعلا احنا مش بنبقا مستنيين شكر وبعدين احنا دلوقتى اعضاء نشطاء والله واللهى واللهى كمان مره احنا مش هانفضل بالنشالط ده على طول وعلى رائ المثل ايد لوحدها متصقفش وبعدين يا جماعه انتو ناس زى الفل واللهى واحنا بنحبكو ونتمنى اننا نبدع فى الموقع هنا وانا بحاول اعمل الى يقدرنى عليه ربنا والله المشكله مش فى الردود المشكله كلها فى ان الناس مش بتعمل اهتمام ولا للموضوع ولا للى حاطط الموضوع ومش عايزين شكر يا جماعه انا قولت الكلام ده قبل كده ولا كان فيه اهتمام الى يرد يقول صح والى يرد يقول انشاء الله يا جماعه انشاء الله ماشى بس فين الردود الناس كلها نايمه يا جماعه فوقو عشان منبقاش اقل من الناس التانيه والمواقع التانيه يارب بس كل الكلام الى انا قولتو يجيب فايده وانا عارف ان فيه ناس هاترود وتقول معلش انشاء الله هانعمل وهانسوى ومفيش حاجه بتخلص ومافيش حاجه بتزيد فى الموقع محدش يزعل منى وياريت تعتبرونى اخ ليكم بيقولكم الكلام ده مافيش بنت من ساعة مدخلت انا الموقع نزلت موضوع مافيش عضو نزل موضوع من ساعه انا ماجيت غير الادمين وكنج هارت وفرى مان وهشام واسلام هما دول بس الى بينزلو مواضيع ومعلش يا ابراهيم الموقع عايز يفوق شويه ونحاول نشجع الناس بردودنا يا جماعه ردود الموضوع اتناقش يا جماعه ادخلو على المواضيع وناقشو
وشكرا اوى على حرقة الدم الواحد بقا يقعد على النت اكتر مابيقعد مع اهله وربنا يعلم ثم ابراهيم
واكيد انتو شايفين انى مافيش موضوع محطيتش عليه كومنت اه انا غلطت زيكو وعامل شكر بس برضو بس كان غصب عنى انا كنت ساعتها ببقى تعبان بس لازم ابين للناس انى صاحى
وخلاص انا تعبت من الكلام ويارب يكون كلامى ليكو متقبلينو باخويه اخوكو وبيتكلم معاكو
http://www.youth.gid3an.com
hisham

hisham

ذكر

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 12:32 pm

تسلم يا شاااااااادي بجد انته جبت من الاخر يا مان وهو ده الصح انا بصراحة مبحبش اقول حكاية اننا نمسح عضويه حد
بس هو ده القرار اللي المفروض ناخده علي الاقل نحس اننا شغالين بجد مفيش جزء مشلول في منتدانا
وبالتوفيق للجميع
xX_GuiTaRa_Xx

xX_GuiTaRa_Xx

ذكر
البلد : Pyramids St.
المزاج : كابتشينو

اعزائى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعزائى الاعضاء   اعزائى الاعضاء Emptyالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 6:39 pm

ربنا يخليك يا هشام بص يا هشام انا عايزك تدخل على قائمه الاعضاء هتلاقى ان فيه ناس سجلت اسمها ومدخلتش خالص وياريت يا ابراهيم اشوف الموافقه بتاعتك
عشان انا مش بقدر اعمل حاجه منغير موافقتك
واللهى يا ابراهيم انا بتكلم على المصلحه يا جماعه وحياة لا اله الا الله انا بقيت احس ان المنتدى بتاعى عشان كده بتكلم بكل حريه وعارف ان مافيش حد هايزعل منى لانى بكلم اخواتى ولا انا غلطان بس بجد يا جماعه احنا لازم يكون فيه اداره للموقع وعلى فكره يا ابراهيم لو شوفت ا الكومنت ده ياريت تكلمنى على الموبايل عشان عايزك
http://www.youth.gid3an.com

اعزائى الاعضاء
صفحة 1 من اصل 1